Технічна підтримка відтепер ще ближча до користувачів
Для вашої зручності розробниками запущено додаткову функцію чату з фахівцями технічної підтримки безпосередньо в програмі M.E.Doc, щоб бути ближчими до своїх користувачів та оперативно допомогти у вирішенні технічних та фінансових питань.
На даний момент чат запущено в тестовому режимі. Будемо вам дуже вдячні за побажання та рекомендації щодо вдосконалення сервісу, які можете надсилати одразу в чат.
На верхній панелі розташована позначка чату, яка, крім його запуску, також сповіщає про надходження нових повідомлень.
При вході в чат ви завжди можете переглянути найпоширеніші питання та відповіді на них, які сегментовані за групами. Перелік гарячих питань з готовими відповідями щодня оновлюється відповідно до актуальності на поточний день.
Але основною перевагою чату є можливість завжди поставити питання фахівцю в режимі онлайн.
Звертаємо Вашу увагу! Чат працює у тестовому режимі: відправка вкладень у лист тимчасово недоступна. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Сподіваємось, що спілкування у чаті буде не лише корисним для швидкого вирішення звернень, а і приємним для вас.