Перелік документів для отримання сертифікатів КЕП для структурного підрозділу філії
Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати ЛИШЕ за особистої присутності підписанта. Особа, яка оформлює сертифікати КЕП, обов’язково повинна мати при собі паспорт у формі книжечки або ID-картки.
- Копія довідки з ЄДРПОУ або виписки (витяг) з ЄДР, відомості з ЄДРПОУ відокремленого підрозділу, до якого належить СП;
- Копію сторінки з положення про СП, що містить інформацію про найменування та адресу перебування;
- Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші)
- Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат
- Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів або інший документ, який його замінює, наприклад, ID картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
- Заявки на формування сертифікатів КЕП + на електронному носії у форматі *.PCK (формуються в програмі M.E.Doc або веб-сервісі СОТА);
- Картка приєднання до договору з АЦСК (роздруковується в програмі M.E.Doc або веб-сервісі СОТА);
Деякі примітки, які стосуються вимог до документів:
- Усі ксерокопії необхідно робити тільки з оригіналів документів;
- Фотографії на паспорті повинні бути чітко видимі;
- Серія та номер паспорту не повинні бути зрізані;
- Усі ксерокопії необхідно завірити власноручним підписом;
- Бухгалтер ставить свій підпис тільки на власному паспорті, ІПН та підписує заявку на сертифікат бухгалтера;
- Підпис на документах повинен співпадати з підписом у паспорті; детальніше...
- Дата на картці приєднання до договору з АЦСК та у шапці заявок на отримання сертифікатів повинна співпадати з датою занесення коштів на рахунок центру сертифікації (можна залишити ці поля порожніми)
Теги: Сертифікати, Електронний підпис, ЦСК "Україна", КЕП, Інструкції, Комплект документів