Перелік документів для отримання сертифікатів КЕП для фізичної особи (ФОП, нотаріус, адвокат)
Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати ЛИШЕ за особистої присутності підписанта. Особа, яка оформлює сертифікати КЕП, обов’язково повинна мати при собі паспорт у формі книжечки або ID-картки.
- Копія паспорту (усі сторінки з фотографіями та сторінки після фотографій);
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (при відсутності ІПН необхідна сторінка з паспорту, на якій стоїть штамп, що дає право не мати ІПН)
- Заявки на формування сертифікатів КЕП + на електронному носії у форматі *.PCK (формуються в програмі M.E.Doc або веб-сервісі СОТА) ;
- Картка приєднання до договору з АЦСК (роздруковується в програмі M.E.Doc або веб-сервісі СОТА);
Деякі примітки, які стосуються вимог до документів:
- Усі ксерокопії необхідно робити тільки з оригіналів документів;
- Фотографії на паспорті повинні бути чітко видимі;
- Серія та номер паспорту не повинні бути зрізані;
- Усі ксерокопії необхідно завірити власноручним підписом;
- Підпис на документах повинен співпадати з підписом у паспорті; детальніше...
- Дата на картці приєднання до договору з АЦСК та у шапці заявок на отримання сертифікатів повинна співпадати з датою занесення коштів на рахунок центру сертифікації (можна залишити ці поля порожніми).
Теги: Сертифікати, Електронний підпис, ЦСК "Україна", КЕП, Інструкції, Комплект документів