ЦСК «Україна» запустив автоматичне оновлення ЕП у M.E.Doc
Клієнтам найбільшого акредитованого центру країни стало доступним оновлення сертифікатів ЕП без візитів до АЦСК з пакетом документів.
АЦСК «Україна», піклуючись про клієнтів, надає їм найефективніші рішення для впровадження та безперебійного процесу обміну електронними документами. Високо цінуючи час керівників підприємств, бухгалтерів та інших осіб, які відповідають за оформлення електронних підписів, АЦСК у 2017 році порадував своїх клієнтів і впровадив автоматичне оновлення сертифікатів за допомогою програми «M.E.Doc».
4 причини оновлювати ЕП у M.E.Doc
- Прямо зі свого офісу. Тепер не потрібно залишати своє робоче місце або витрачати особистий час на візит до АЦСК. Формуйте заявку на продовження ЕП прямо зі свого комп'ютера. Особливо зручно для клієнтів з регіонів!
- Не треба збирати документи. Більше немає необхідності збирати та завіряти документи. Якщо у Вас не змінились дані співробітників на підприємстві, достатньо просто оновити сертифікати.
- Найвищий рівень безпеки. Заявку на продовження сертифікатів Ви особисто підписуєте власним ЕП. А значить, ніхто не зможе підробити заявку і отримати сертифікати замість Вас. 100% захист конфіденційних даних компанії.
- Просто, як 1-2-3
- Підтвердіть автоматично обраний комплект сертифікатів для оновлення у вікні «Оновити сертифікати автоматично у «M.E.Doc».
- Згенеруйте секретні ключі, підпишіть заявки ЕП та відправте їх до АЦСК.
- Сплатіть рахунок-фактуру за послуги видачі ЕП згідно прайсу.
- Готово! Після сплати рахунку завантажте нові сертифікати у програму «M.E.Doc».
Впровадження проекту здійснювалось поступово. Ще з 11.01.2017 можливість автоматичного оновлення ЕП стала доступна майже 10 000 клієнтам, яким не треба вносити зміни до сертифікатів. А з 15.05.2017 таку можливість отримали усі 1 500 000 користувачів АЦСК «Україна».
*Заявки будуть оброблятися у будні дні з 9:00 до 16:00.
Теги: Сертифікати, Електронний підпис, ЦСК "Україна", КЕП, Medoc, Новини