Як завантажити сертифікат контрагента у програму M.E.Doc
Для обміну первинними документами в електронному вигляді вам необхідно додати сертифікат вашого контрагента до програми M.E.Doc. Для цього виконайте наступне:
1. Завантажте сертифікат вашого контрагента з сайту сертифікаційного центру, який видав іх йому, на свій персональний комп’ютер.
2. Додайте дані про вашого контрагента.
3. Увійдіть у розділ Довідники – Адресна книга – Контрагенти.
4. Натисніть на панелі інструментів кнопку Додати адресата або оберіть Файл – Додати адресата.
5. У відкритому вікні Запис адресної книги натисніть кнопку, показану на малюнку.
6. У вікні Довідник: Контрагенти оберіть свого контрагента та натисніть кнопку Вибрати.
7. Ви знову потрапите у вікно Запис адресної книги. Натисніть на кнопку Керування сертифікатами.
8. У вікні Вибір сертифіката додайте сертифікат свого контрагента, натиснувши кнопку та вказавши каталог, у якому вони розміщені.
9. По завершенню натисніть ОК. Сертифікати вашого контрагента відтепер у програмі M.E.Doc.
Теги: веб-сервис, Medoc, Інструкції