Корисні поради, які допоможуть отримати допомогу у технінчного спеціаліста
- Пам'ятайте, що технік не зобов'язаний надавати вам свій мобільний телефон.
Він йде вам назустріч. Поважайте його право на вільний час. - Кращий час для дзвінків підтримці - робочий день (якщо не вказано інше).
- Не треба дзвонити спеціалісту вночі та у вихідні дні.
У екстрених випадках перша інстанція - ДПС, а не технік підтримки. Якщо у вас немає квитанції на звіт, наберіть спочатку номер Податкової.
Більше доби немає квитанції на ПН/РК— не треба чекати, доки техніки звільняться. Подзвоніть на приймальний шлюз ДПС. - Коли Ви додзвонилися до техпідтримки, швидко поясніть, хто Ви такий.
У нас тисячі клієнтів, ми не можемо усіх запам'ятати:
«Я вам дзвонила тиждень тому, пам'ятаєте мене?», — погано.
«ТОВ Ромашка, ви нам минулого тижня перевстановлювали програму/робили ключі», - добре. - Швидко зформулюйте питання.
Не скаржтеся абстрактно, а ставте конкретні запитання. - Якщо у вас немає конкретних питань, а потрібен виїзд фахівця, не ставте запитань.
Скажіть, що вам потрібна виїзна консультація, та уточніть дату і час її проведення. Ми знайдемо для Вас найзручніший час з урахуванням Вашої та нашої завантаженості та скажемо вартість нашої роботи. - Якщо Ви не додзвонилися, дзвінок скинутий, вам не відповідають - не треба передзвонювати 100 разів підряд.
Напишіть на Вайбер/телеграм/е-мейл повідомлення з проблемою та проханням передзвонити або часом, коли Ви перетелефонуєте самі. - Якщо вам завзято не передзвонюють, не варто обвинувачувати техніка у безсердечності.
Він може працювати з 5-ма клієнтами відразу по віддаленому доступу и 6-го консультувати усно, хворіти, бути у відпустці, ховати близьких, просто померти. Спробуйте знайти з ним інший канал зв'язку (див. пункт 7). - Якщо проблему можна вирішити без участі техніка — не треба йому дзвонити на особистий номер мобільного.
Теги: Інструкції