Як додати контрагента у програму M.E.Doc?
Для того, щоб додати дані про свого контрагента, виконайте наступне:
1. Увійдіть у розділ Довідники – Контрагенти.
2. Створіть групу контрагентів, обравши на панелі інструментів кнопку Додати групу контрагентів або оберіть Файл – Додати групу контрагентів.

Вкажіть найменування групи:

3. Додайте нового контрагента, обравши на панелі інструментів кнопку Додати контрагента або оберіть Файл – Додати контрагента.

4. Відкриється вікно Картка контрагента, що включає наступні розділи: Загальні дані, Рахунки, Адреси, Історія, Додатково, Історія оновлень в ЄДК. Поетапно заповніть запропоновані поля форми та натисніть кнопку ОК.

Дані вашого контрагента будуть збережені у довіднику контрагентів.
Теги: Medoc, Інструкції
