Як відновити дані з резервної копії в програмі M.E.Doc?
M.E.Doc надає можливість створити резервні копії баз даних програми. Резервна копія бази даних, збережена на зовнішньому носії, може використовуватися для відновлення даних у випадку їх втрати, пошкодження або перенесення на інший комп'ютер.
Відновлення при додаванні підприємства
1. У вікні вибору установи, що відкривається при запуску програми M.E.Doc, натисніть кнопку Створити підприємство.

2. Відкриється вікно Майстер заповнення даних про підприємство. Виберіть спосіб реєстрації підприємства Відновлення резервної копії:

3. У наступному вікні оберіть резервну копію, з якої необхідно відновити дані. Натисніть кнопку Далі.

Зверніть увагу! При відновленні даних з Резервної копії всієї бази (*.ZBF), буде ВИДАЛЕНО ВСІ дані поточної версії програми ТА ЗАМІНЕНО їх даними резервної копії.
4. Якщо відновлюються дані з Резервної копії обраних підприємств (*.ZBK), яка містить дані декількох підприємств, оберіть підприємства, дані яких потрібно відновити:

Зверніть увагу! Для відновлення підприємств, що вже існують у базі програми, встановіть опцію Замінити обрані підприємства з резервної копії.
Будьте уважними! Всі дані підприємств будуть замінені даними з резервної копії!
Для продовження натисніть Далі.
5. Розпочнеться процес відновлення даних з резервної копії. Дочекайтеся закінчення процедури:

6. Після закінчення процесу відновлення натисніть кнопку Далі.
7. Відновлене підприємство буде відображене у вікні вибору установи.
Відновлення з модуля Резервне копіювання
Зверніть увагу! Якщо підприємство вже існує у базі програми, відновити резервну копію підприємств з модулю Резервне копіювання неможливо.
Для відновлення необхідно попередньо видалити підприємство з бази програми, або скористатися функцією відновлення з вікна вибору установи під час запуску програми (як описано вище).
1. В розділі Адміністрування – Резервне копіювання оберіть запис тієї резервної копії, з якої бажаєте відновити дані.
2. На панелі інструментів натисніть кнопку Відновити дані з копії.

Зверніть увагу! При відновленні даних з Резервної копії всієї бази (*.ZBF), буде ВИДАЛЕНО ВСІ дані поточної версії програми ТА ЗАМІНЕНО даними резервної копії.
3. Якщо відновлюються дані з Резервної копії обраних підприємств (*.ZBK) потрібно обрати установи, дані яких потрібно відновити:

Для відновлення резервної копії натисніть кнопку Далі.
4. Розпочнеться процес відновлення. Програма повідомить про закінчення процедури.
Теги: Medoc, Інструкції