Офіційний партнер мережі крамниць електронних послуг "Твій Час"

Офіційний партнер мережі крамниць електронних послуг "Твій Час"

Віддалена техпідтримка

  • AnyDesk
    Надійна програма віддаленого робочого столу

    Завантажити

  • Teamviewer
    Невеликий клієнтський модуль, не потребує встановлення.

    Завантажити

  • Ammyy Admin
    Надійний та доступний спосіб надання віддаленої допомоги

    Завантажити

Можливості з нами зв'язатися:

Нагадаємо, що 07.08.2020 року було опубліковано Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб-підприємців» від 14.07.2020 року № 786-ІХ (далі – Закон).

Закон набрав чинності з 08.08.2020 року, крім окремих норм цього Закону, які набирають чинності:

  • з 07.11.2020 року (через три місяці з дня опублікування цього Закону). Це зміни до пп. 16.1.16 (щодо визначення, зміни уповноважених осіб платника податків, які мають право користуватися електронним кабінетом), ст. 42 (щодо електронного документообігу з ДПС), 42-1 (щодо функціонування електронного кабінету), п. 49.4 (щодо припинення договору про визнання електронних документів);
  • з 01.01.2021 року – зміни до п. 57.1-1 (щодо авансових внесків при виплаті дивідендів), п. 133.3 (щодо обліку в ДПС постійного представництва нерезидента), ст. 177 (щодо ведення обліку доходів та витрат ФОП), п. 178.6 (щодо ведення обліку доходів та витрат особами, які здійснюють незалежну професійну діяльність), п. 296.1 (щодо ведення обліку доходів та витрат платниками єдиного податку).

У цьому матеріалі зупинимось більш детально на змінах до ст. 42 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), що набирають чинності з 07.11.2020 року.

Так, ст. 42 ПКУ доповнено новим п. 42.6, згідно з яким електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється без укладення відповідного договору.

Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі.

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється виключно у випадках:

  • отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків;
  • отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про зміну керівника платника податків;
  • отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення юридичної особи;
  • наявності в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків інформації про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця чи незалежної професійної діяльності фізичної особи;
  • наявності в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків у зв’язку зі смертю.

При цьому, Мінфін повинен затвердити Порядок обміну електронними документами платника податків та контролюючого органу, який відповідатиме нововведенням.

Зазначимо, що на сьогодні електронний документообіг здійснюється на підставі Договору про визнання електронних документів (далі – Договір), який укладається шляхом приєднання платника до Договору на підставі заяви про приєднання, що надсилається платником до контролюючого органу в електронному вигляді.

До відома наших користувачів! Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів (J(F)1392001) та Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (J(F)1391103) у електронному вигляді зручно подавати через M.E.Doc. Форми бланків знаходяться в розділі Звітність – Реєстр звітів – Державна фіскальна служба – Інше.

Теги: Новини

Мова сайту: