Можливості з нами зв'язатися:

Як завантажити сертифікат контрагента у програму M.E.Doc

Для обміну первинними документами в електронному вигляді вам необхідно додати сертифікат вашого контрагента до програми M.E.Doc. Для цього виконайте наступне:

1. Завантажте сертифікат вашого контрагента з сайту сертифікаційного центру, який видав іх йому, на свій персональний комп’ютер.

2. Додайте дані про вашого контрагента.

3. Увійдіть у розділ Довідники – Адресна книга – Контрагенти.

4. Натисніть на панелі інструментів кнопку Додати адресата або оберіть Файл – Додати адресата.

1

5. У відкритому вікні Запис адресної книги натисніть кнопку, показану на малюнку.

2

6. У вікні Довідник: Контрагенти оберіть свого контрагента та натисніть кнопку Вибрати.

3

7. Ви знову потрапите у вікно Запис адресної книги. Натисніть на кнопку Керування сертифікатами.

4

8. У вікні Вибір сертифіката додайте сертифікат свого контрагента, натиснувши кнопку та вказавши каталог, у якому вони розміщені.

5

9. По завершенню натисніть ОК. Сертифікати вашого контрагента відтепер у програмі M.E.Doc.

Назад до переліку питань

Теги: веб-сервис, Medoc, Інструкції

Мова сайту: