Офіційний партнер мережі крамниць електронних послуг "Твій Час"

Офіційний партнер мережі крамниць електронних послуг "Твій Час"

Віддалена техпідтримка

  • AnyDesk
    Надійна програма віддаленого робочого столу

    Завантажити

  • Teamviewer
    Невеликий клієнтський модуль, не потребує встановлення.

    Завантажити

  • Ammyy Admin
    Надійний та доступний спосіб надання віддаленої допомоги

    Завантажити

Можливості з нами зв'язатися:

Захист інформації у ПЗ "M.E.Doc"

iStock 000015887354XSmall

Розробник «M.E.Doc» розуміє, як важливо для Клієнтів бути упевненими у тому, що їх інформація надійно захищена та не доступна стороннім особам. Із самого першого дня роботи комп'ютерної програми ми забезпечуємо захищений електронний документообіг – як з контрагентами, так і з державними органами. Ми зобов'язуємось це робити завжди, щоб кожний користувач нашого програмного забезпечення був упевнений, що

«M.E.Doc» = НАДІЙНІСТЬ.

Для вищого ступеню збереження ваших даних у програму «M.E.Doc» вбудований засіб криптографічного захисту КП «Програмний комплекс «Варта», який пройшов державну експертизу у сфері криптографічного захисту інформації та повністю відповідає вимогам законодавства.

Ви завжди можете бути упевнені у юридичній значимості, цілосності та авторстві документа – за це відповідає технологія кваліфікованого електронного підпису (КЕП). «M.E.Doc» підтримує роботу з сертифікатами електронного підпису більшості працюючих в Україні надавачів електронних довірчих послуг.

КЕП формується та перевіряється у відповідності до державного стандарту ДСТУ 4145-2002. Формат підписаних документів відповідає вимогам наказу Міністерства юстиції України № 1236/5/453 від 20.08.2012 р.

Конфіденційність інформації при обміні електронними документами забезпечується їх шифруванням за допомогою криптографічного алгоритму, затвердженого державою (ДСТУ ГОСТ 28147:2009). Формат зашифрованних повідомлень відповідає вимогам наказу Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації № 739 від 18.12.2012 р. У віповідності до даного наказу для шифрування інформації використовується свій окремий сертифікат відкритого ключа шифрування, який не використовується для накладання електронного підпису.

Алгоритми і формати, реалізовані у КП «Програмний комплекс «Варта», відповідають державним стандартам та технічним вимогам, що підтверджується експертним висновком Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації № 05/02/02-2601 від 17.07.2014 р.

При відправці у державні органи (наприклад, у Державну податкову службу) підписаний та зашифрований електронний документ запаковується у транспортний контейнер, формат якого затверджений відповідним наказом державного органа-отримувача (Наказ ДПА України від 12.07.10 № 499).

ПТАХ – наша особлива розробка для Вашого комфорту

ПТАХ - платформа, яка об'єднує усіх учасників документообігу та забезпечує єдиний стандарт обміну, перевірки, захисту і транспортування юридично значимих документів, підписаних КЕП.

Подібно усім нашим додатковим розробкам, платформа електронного документообігу (ПТАХ) створювалась для того, щоб Ви отримували ще більше комфорта під час роботи у програмі. Ця спеціальна платформа слугує для прискорення процесу обміну документами між користувачами программи «M.E.Doc». Крім цього ПТАХ пропонує такі функції:

  • Аутентифікація контрагента тільки по унікальному поєднання полів ЄДРПОУ + код філіалу.
  • Доступ до документів можливий тільки після входу у систему з діючим сертифікатом КЕП.
  • Не потрібно знати електронну пошту контрагента.
  • Не треба зв'язуватися з контрагентом для передачі документу.
  • Документ доставляється автоматично на прийомі пошти у програмі.
  • При зміні електронної скриньки не потрібно нікого повідомляти, сервер самостійно знає, кому треба віддати документ при запиті.

«M.E.Doc» зв'язується з платформою ПТАХ за допомогою двох каналів зв'язку: HTTPS чи e-mail. Спосіб роботи змінюється автоматично у залежності від поточних можливостей доступу програми до мережі Internet.

Приоритетним є пряме з'єднання (HTTPS), оскільки воно є гарантованим способом доставки документа. Якщо кореспонденція відправляється поштою, то вона проходить большу кількість проміжних серверів різних власників, будь-який з них може припинити процес доставки (лист може бути видалений як спам чи втрачений під час регламентних робіт на поштових серверах).

При використанні прямого з'єднання програма відправника під'єднується напряму до ПТАХ та передає туди зашифрований документ. Відправник отримує провідомлення про те, що документ відправлений, а сам документ набуває відповідного статусу – «Відправлено», після чого «M.E.Doc» від'єднується від ПТАХ. Отримувачу надходить повідомлення, що його очікує документ на ПТАХ, та від забирає його з серверу до своєї програми та розшифровує на свои сертифікати КЕП.

Як бачите, схема документообігу через ПТАХ проста та зрозуміла. Она спрощує процедуру доставки документа Вашому контрагенту, виключає можливість перехоплення та/або розшифрування третіми особами.

Увага!
Власники серверу та співробітники компанії-розробника не мають доступу до документів на платформі ПТАХ. Вони можуть бути розшифровані та прочитані тільки отримувачем, на сертификат якого ці документи були зашифровані.

Теги: Medoc, Комп'ютерна програма, Документообіг

Мова сайту: