Офіційний партнер мережі крамниць електронних послуг "Твій Час"

Офіційний партнер мережі крамниць електронних послуг "Твій Час"

Віддалена техпідтримка

  • AnyDesk
    Надійна програма віддаленого робочого столу

    Завантажити

  • Teamviewer
    Невеликий клієнтський модуль, не потребує встановлення.

    Завантажити

  • Ammyy Admin
    Надійний та доступний спосіб надання віддаленої допомоги

    Завантажити

Можливості з нами зв'язатися:

Корисні поради, які допоможуть отримати допомогу у технінчного спеціаліста

  • Пам'ятайте, що технік не зобов'язаний надавати вам свій мобільний телефон.
    Він йде вам назустріч. Поважайте його право на вільний час.
  • Кращий час для дзвінків підтримці - робочий день (якщо не вказано інше).
  • Не треба дзвонити спеціалісту вночі та у вихідні дні.
    У екстрених випадках перша інстанція - ДПС, а не технік підтримки. Якщо у вас немає квитанції на звіт, наберіть спочатку номер Податкової.
    Більше доби немає квитанції на ПН/РК— не треба чекати, доки техніки звільняться. Подзвоніть на приймальний шлюз ДПС.
  • Коли Ви додзвонилися до техпідтримки, швидко поясніть, хто Ви такий.
    У нас тисячі клієнтів, ми не можемо усіх запам'ятати:
    «Я вам дзвонила тиждень тому, пам'ятаєте мене?», — погано.
    «ТОВ Ромашка, ви нам минулого тижня перевстановлювали програму/робили ключі», - добре.
  • Швидко зформулюйте питання.
    Не скаржтеся абстрактно, а ставте конкретні запитання.
  • Якщо у вас немає конкретних питань, а потрібен виїзд фахівця, не ставте запитань.
    Скажіть, що вам потрібна виїзна консультація, та уточніть дату і час її проведення. Ми знайдемо для Вас найзручніший час з урахуванням Вашої та нашої завантаженості та скажемо вартість нашої роботи.
  • Якщо Ви не додзвонилися, дзвінок скинутий, вам не відповідають - не треба передзвонювати 100 разів підряд.
    Напишіть на Вайбер/телеграм/е-мейл повідомлення з проблемою та проханням передзвонити або часом, коли Ви перетелефонуєте самі.
  • Якщо вам завзято не передзвонюють, не варто обвинувачувати техніка у безсердечності.
    Він може працювати з 5-ма клієнтами відразу по віддаленому доступу и 6-го консультувати усно, хворіти, бути у відпустці, ховати близьких, просто померти. Спробуйте знайти з ним інший канал зв'язку (див. пункт 7).
  • Якщо проблему можна вирішити без участі техніка — не треба йому дзвонити на особистий номер мобільного.

Теги: Інструкції

Мова сайту: